Dagen som började så bra, vad hände?

Ångest. Riktigt jävla ångest. Tyvärr kan jag inte göra provet som jag verkligen hade behövt göra idag. Jävla skit. Men jag är sur också! Sur på mig själv att jag joggade igår trots att jag kände att det var för kallt. Mår riktigt konstig och har gjort sen igår. Jag kan inte koncentera mig, känns konstigt när jag rör ögonen, har ont i huvudet, är yr och har ont bakom mina öron. När jag tittar på tv missar jag ord i texten, när jag skriver på datorn hoppar jag över ord och skriver massor med fel. När telefonen ringde trodde jag att det var ett bilalarm, osv.

Panik, ångest, panik, ångest. Måste till skolan och hämta plugg, men kan inte ta mig någonstans.. Och vet inte om Johan hinner/kan hämta. Fan - en riktigt jävla klagodag.

(Btw, har tagit mig ca 30 min att skriva det här inlägget) =(
/ S

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men åh nej va hemskt! det låter lite som migrän? jag har också sådär att jag får synrubbningar typ när jag har migrän. det är ett helvete.

hoppas du blir bättre!

2008-05-13 @ 16:10:10
URL: http://ellenbellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0