Diski diski

Den här helgen har främst bestått av disk för min del. Jag och Sandra har lyckats bygga ett berg här hemma, igen. Denna gång är det mer förståeligt än tidigare kan tyckas, då Sandra har plugg upp över öronen, och jag har det tufft på jobbet med tidiga morgnar, vilket gör att jag inte har så mycket ork kvar till annat när jag kommer hem. Till och med träningen har tagit stryk - jag har inte tränat nu på fyra eller fem dagar.

Som något positivt i allt slit! Jag och Sandra har hittat något speciellt, som vi inte riktigt vill berätta om ännu då allt är väldigt oklart just nu. Det är iallafall något vi är glada över. Något stort och spännande som kan förändra allt för oss. Ni kommer att få veta vad det är så fort vi själva vet om det blir av, hur och när.

Nu skall jag återgå till disken, och tonerna av min mixskiva. Just nu spelar Phil Collins sin dänga In The Air Tonight för fulla muggar.

/ Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0