En vecka kvar till studenten!

Fasen vad skönt de är att vara ledig! Gick upp tillsammans med Johan imorse och vi käkade frukost tillsammans (vilket är ganska ovanligt). När han åkte till jobbet så släppte han av mig inne i stan, precis lagom till mitt spinningpass. Sedan jag kom hem har jag ätit frukost i solen på balkongen men snart ska jag hoppa in i duschen.

Vägde mig imorse och bara 0.3kg kvar till det nysatta målet :) Hoppas på att hinna jogga eller gå en långpromenad ikväll, Johan var visst också sugen på att träna lite. Förhoppningsvis får jag med mammsen ut på en promenad också!

Nej, nu ska jag dona med annat, men jag önskar er en bra dag!
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0