Gårdagen och idag

Igår hade vi parmiddag tillsammans med våra vänner Putte och Fia. Det blev tacos - smidigt, gott och alltid lika uppskattat. Vi kom fram till att fördelen med tacos är att alla kan verkligen göra sin egen taco precis så som man vill ha den. Kan säga att den kvällen sprang verkligen iväg. 5 timmar tillsammans kändes som 2, och tjoff så hade de åkt hem för att natta.

Idag såg dagen ut som följande: Vi inledde med att sola på Solfuxen City vid 10.00. Skönt att för en gångs skull få ett kallt solarium, så slipper man svettas ihjäl! Direkt efter åkte jag till ASK, medan Sandra knatade till Friskis för att smeta av ett spinningpass. Jag kan säga att jag hade hoppats att det skulle gå bra på gymmet eftersom att det nu var typ 10 dagar sedan jag var där sist, lite väl långt. Men icke. Jag körde en kvart på runningmaskinen, och sedan började jag lyfta skrot. Efter bara någon kvart blev jag illamående som fan, och blev tvungen att bryta. Bidragande orsak kan ha varit pissljummet vatten..

Efter en snabbdusch bar det av till Sandras moster Eva, där det hölls födelsedagskalas för kusin Björn som fyllde 36. Det hade samlats ganska mycket folk där idag, och stämningen var ett faktum. Det blev först mackor, följt av tårtor. Jag var dock tvungen att sticka ganska hastigt efter att en tårtbit avnjutits, då jag hade lite fotojobb i Köping.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0