Har inga ord just nu



Döm mig inte och uttala dig inte om något du inte vet något om.
Shit vad många det är ändå, som tror att de vet något om ens liv. Och det är otroligt vad folk vänder på saker, saker man aldrig sagt eller saker man har sagt motsatsen till. Jag vill att ni läsare ska veta att även om jag är ganska öppen, så berättar jag inte allt. Jag vill också att ni ska veta att det är kul att ni läser, och ni som gillar vad ni läser/ser är hjärtligt välkomna att fortsätta läsa ♥ Jag gillar er! Men ni som läser "bara för att" och egentligen ogillar det som skrivs, ni behöver inte fortsätta läsa. Jag bryr mig inte ett dugg om statistiken, jag skriver för min egen skull, för mina vänner och för dem som bryr sig på ett postivit sätt. Med risk för att låta allt för elak, men ni andra behöver faktiskt inte läsa.

Det här är mitt liv och Johans liv.
Vi är ingen serie, vårt liv är på riktigt. Riktiga känslor och mer därtill.

/ S

Kommentarer
Postat av: andrea

Om du skriver om ditt liv i en blogg som alla kan läsa får du också tänka på att folk får kanske andra uppfattningar om ditt liv än vad du egentligen menar. Alla tolkar saker på olika sätt och man tycker olika saker. Tex. om träningen du håller på med. Och visst är det roligt att läsa om andras liv och jo, det blir faktiskt som en liten miniserie. Det får du och din pojkvän räkna med.

2008-05-29 @ 22:18:12
URL: http://koolt.blogg.se/
Postat av: andrea

Svar; Nej det säger jag inte heller. Man kan inte bete sig hur som helst bara för att man inte känner personen eller bara för att det inte är "på riktigt".

Det blir som en serie eftersom att vare inlägg blir som ett nytt avsnitt där man får ny 'info' och det händer nya saker.

2008-05-29 @ 22:31:03
URL: http://koolt.blogg.se/
Postat av: Meja

Hei. Ville bare si at det er kjempekoselig å lese bloggen deres :)



2008-05-29 @ 23:37:22
URL: http://www.enjoydiary.net/Meja
Postat av: Anonym

Hej!

Du skriver ofta att detta är din blogg osv. Men är det inte egentligen din och Johans blogg? Det enda man får veta om Johan är att han har en tjej med några hängups. Han kommer liksom i bakgrunden. Din utseende och känslor kommer i fokus. Är det inte bättre att du har en blogg som handlar om Dig, och en som handlar om Er? Ni marknadsför detta blogg som ert liv tillsammans.

2008-05-30 @ 08:10:21
Postat av: Johanna

Snygg topp! VArt har du köpt den?

2008-05-30 @ 09:33:00
URL: http://mammajohanna.blogg.se/
Postat av: Sandra svarar

Anonym: Johan skriver så ofta han vill, men i och med att han jobbar så mycket blir det mest jag som skriver. Och eftersom att han jobbar och jag gör annat, dvs att vi inte gör allt tillsammans, blir det att jag skriver om vad jag gör. Och att jag skriver att det är min blogg är väl inget konstigt? Det är ju min blogg, min och Johans. När det för en stund (tex. vid en fråga) när det handlar om mig känns det som om jag har rätt att skriva "min blogg". Johan vet att han får ta för sig och skriva mer om han vill :)

2008-05-30 @ 09:50:19
URL: http://ungsambo.blogg.se/
Postat av: W

Fyfan vilka lågstadiefasoner. Låt Sandra skriva precis vad hon vill och sluta lägg er i. Sköt ert egna och skit i andra!

2008-05-31 @ 09:25:15
Postat av: Anonym

Saken är den att har man en blogg så får man räkna med att folk kanske inte tycker om allt som skrivs, ta bort så att folk inte kan kommentera isf om det stör alla så mycket. Alla har sin egen åsikt och har man en öppen blogg så får man faktiskt säga vad man tycker och tänker. Folk låter Sandra skriva vad hon vill, folk tycker bara till och i alla fall kanske inte kommentarerna är positiva men det får man lära sig. Lär dig ta kritik!

2008-06-01 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0