Hello sunshine!

God morgon! Idag är jag glad (trots gårdagens matteprov), solen skiner, jag är pigg och jag har en bra dag framför mig! Dock ser det lite grått ut ute på vissa ställen, men jag hoppas att det ändrar sig. Idag ska jag klippa mig och fixa min studentklänning. Iiih, längtar som en tok till studenten nu!

Det blev inte riktigt som tänkt igår. Gymmet stängde 18, så vi åkte en kort stund till Tuna park istället och jag hittade en underbar topp på Jc, riktigt sommrig och fin så det fick bli min! Till Johan köpte vi två vanliga baslinnen från H&M. Efteråt bar det hemåt för att fixa Ceasarsallad, och det blev jättegott. Till det tittade vi på filmen "Sahara". Johan somnade efter halva, men jag tittade klart och tyckte att filmen var ganska bra :)

Nu är det städning och frukost som gäller för mig! Ska du göra något speciellt idag? :)
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ha en bra dag :)

2008-05-10 @ 08:19:15
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Evelina

Låter toppen!:) Hoppas du får en riktigt bra dag i det soooliga vädret!

Postat av: Sarah

jag ska på bröllop :)

2008-05-10 @ 09:21:02
Postat av: Ellen

Åh, det låter hur bra som helst ju! :D Studenten är det bästa det här året! :)

Jag ska snart till min pojkvän och senare ska vi in till stan och fika i solen och sen gå på konsert! :D

2008-05-10 @ 11:05:19
URL: http://ellenbellen.blogg.se/
Postat av: Döden

Den där Johan som ni handlar kläder åt och som somnar under middagen, är det ert barn?

2008-05-10 @ 14:24:17
Postat av: Helena

Jag tänkte sätta mig ute på balkongen och sola lite snart. Annars har jag inga planer alls. Vilar från träning idag.

2008-05-11 @ 12:04:58
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0