Ibland blir man inte klok

God morgon!

Idag är min fjärde dag då jag är sjuk,
  jag har sedan i tisdags ätit onyttigt och inte rört mig men ändå rasar jag i vikt! Runt ett kilo har jag tappat och jag fattar inte hur det kan ha gått till egentligen.. Det är väl träning och bra mat som ska göra att jag går ner i vikt? Så som jag har kämpat tidigare med att vara duktig, och så blir det såhär när jag slappar till. Sjukt på två sätt, sjukt bra att jag går ner men också sjukt konstigt! Men får hoppas att jag kan röra lite på mig idag, så vågen fortsätter ticka nedåt :)

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Ellen

Superknasigt men skönt att gå ner även fast man äter massa onyttigt ju! :D ibland är kroppen bra! Krya på dig!

2008-05-16 @ 15:20:01
URL: http://ellenbellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0