No more white balls of fire

Igår spelade jag mitt sista innebandypass. Jag kommer nämligen operera knät om ett halvår, och då kommer jag aldrig mer kunna springa. Nej, jag bara skojar. Gänget som jag spelar med känner inte att det är värt att spela längre när vi bara blir 4-7 personer varje gång. Lokalen kostar 1500kr i månaden, och det är bara de "stammisar" som alltid är med som betalat, så killen som håller i det ligger ute med 3000kr för det. Känns lite tråkigt då det blivit en trevlig vana att spela innebandy på torsdagkvällarna.

Nu ska jag till jobbet. Idag blir det en lite speciell dag. Vid 10.00 ska vi till Västerås på seminarie hos Unionen (facket). Kan säkert bli intressant :)

Ha det bra idag!

/ Johan

image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0