Nöjd men inte jättenöjd

Som jag kanske har berättat förut så har jag nu (sedan i januari) gått ner 5 kilo. I söndags fick jag en komplimang "Vad smal du har blivit Sandra" och det var kul att få bekräftelse att det inte bara är jag som ser skillnad. För det är verkligen skillnad! Kläder är för stora som annars har varit lagom och kläder som har varit tajta förut sitter nu perfekt.

Dock är jag inte riktigt nöjd ännu, vill ner några kilon till och även få bättre kondition, bli starkare och smidigare. Så nu när skolan är slut ska jag spendera massor med tid åt träning! I höst (efter badsäsongen) blir det bulka och bygga muskler, men tills dess vill jag bli/vara smal och jobba på min fysik :)

Ska även försöka gå ner ett kilo till innan studenten, 10 dagar kvar och det innebär att jag kommer ha ett intag på ca 1000kcal per dag för att försöka nå det målet.

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: T.

Mår du verkligen bra? Du verkar ha ngn sjukdom för du ÄR smal, om du nu inte reschturerat fotona du lägger ut. Att du klagar på att du är tjock när du är smal sänder ut dåliga signaler till alla som läser denna bloggen, speciellt unga och andra som är överviktiga.



Skärp dig!

2008-05-28 @ 07:55:06
Postat av: Sandra

För det första har jag ALDRIG sagt att jag är tjock. För det andra är det min kropp och om jag vill bli smalare är det mitt val, bara mitt. För det tredje är det min blogg så jag skriver om det jag känner för, inte vad som passar andra. För det fjärde så, skärp dig själv, du som inte ens vågar stå för vem du är..

2008-05-28 @ 14:42:19
URL: http://ungsambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0