Pyssel

418677-238 God morgon! Imorse åkte Johan till Sthlm, så jag är själv hela dagen. Gick upp tillsammans med honom vid halv åtta och har sedan dess suttit ute på balkongen i morgonsolen och pluggat marknadsföring. Efter mycket om och men har jag bestämt mig för att inte göra religionsprovet, ska satsa på marknadsföringen istället! I och med att jag inte ska göra religionen så har jag bara en lektion idag. Så jag tänkte äta lunch här hemma, gå på lektionen och sedan åka till gymmet och köra ett styrkepass.

Ikväll blir det fortsatt pluggande till mrkfö-provet och sedan måste jag även fortsätta städa. På bilden får ni se trätrallen, fast balkongen inte alls är färdig :p Ni får se bättre bilder imorgon då vi förhoppningsvis har fått lite möbler och blommor.

Här är en bild på dukningen till imorgon när Fia och Putte kommer till oss på tacokväll :)

Nej, nu ska jag fortsätta plugga. Hoppas att ni får en bra torsdag!
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0