Sen är jag fri!!!

SISTA PLUGGET I GYMNASIET

Geografiuppsats om växthuseffekten

Geografiprov om Plattorna

Inlämningsprov i Fin&kalk 10-14

Prov (rest) i Fin&kalk 16-23

Prov i Fin&kalk (rest) 25-29

Matte Nationella

Internationell ekonomi inlämn nr.5

Int. ekonomi Inlämningsprov

Marknadsföringsuppgift nr. 9

Marknadsföringsuppgift nr. 10

Marknadsföringsuppgift nr. 8 ? klar, ska lämnas in

Marknadsföringsuppgift nr. 12

Marknadsföringsuppgift nr.11

Marknadsföringsprov

Organisationsuppgift

Org&led prov

Re ? Brevet

Re - Lappen

Re ? Människovärde

Re ? Naturlagar ? nästan klart

Re ? Självbrev ? klart, ska lämnas in

Re ? Livets mening

Re ? Dhammapada

Re ? Koranen

Re ? Lista

Re ? krubba + frågor  - nästan klart

Religionsprov

Svenska, omskrivning av text

Svenska propagandatal

Svenska festtal

Projektarbetet

Projektrapport + loggbok

Organisationsuppgift nr.5

Prov i Internationell ekonomi

Org&led uppgift nr.7

Matte C prov kap.1


Kommentarer
Postat av: Ellen

Wow! Kom igen nu! Peppa och kämpa sista biten bara! Jag sitter här och pluggar in en redovisning som ska hållas imorgon, och efter den så kan jag andas lite lättare. Studenten, here we come! :D

2008-05-20 @ 20:24:46
URL: http://ellenbellen.blogg.se
Postat av: Ellen

Svar på kommentar: Wiie! Jag tar fredag den 13 juni! (heja otursdagen!) :D Du då?

2008-05-20 @ 21:04:50
URL: http://ellenbellen.blogg.se
Postat av: Mari

Det var ju verkligen inte en nådigt lång lista heller, heja på!

2008-05-20 @ 22:40:50
URL: http://yot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0