Snart är jag fri som en fågel!

EN MÅNAD KVAR TILL STUDENTEN! Och jag pluggar för fulla muggar för att hinna få klart allt. Den här veckan har jag organisation&ledarskapsprov, matte C nationella, projektprat, svenskatext och ca 3st småuppgifter som ska fixas. Kämpar på ganska bra faktiskt :) Igår/idag har jag skrivit klart svenskan, pluggat till org&led-provet, gjort en småuppgift och snart ska jag hugga in på matten.

Har även tvättat två tvättar, sorterat återvinning, diskat två omgångar och fixat med våra nya tvättkorgar. Duktiga jag :D
/ S

Kommentarer
Postat av: Lina

Har frågestund i min blogg, fråga gärna ngt, ;)

2008-05-06 @ 12:42:31
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0