God förmiddag!

Dagens planer:
- Ringa jobbet och boka in tid för övning
- Packa klart och skicka tillbaka h&m kläder
- Städa och göra fint (på vår ett års dag i lägenheten!)
- Gå en promenad och fortsätta på min detox
Detox dag 1 (igår):

10:00: V.yoghurt, honung, äpple, linfrö, pumpakärnor

12:20: Hallon&mango smoothie

13:30: Smootihe på juice, banan, apelsinsaft, limesaft, mandarin och lite v.yoghurt

16:00: Kikärtor, tomat, babyspenat, olja, persilja

20:00 Banan, äpple, apelsin, mandarin, russin, linfrön, pumpafrön, kanel, v.yoghurt, honung

Övrigt: Jordgubb/lime & ananas/blodgrape juice


Detox dag 2 (idag):
Sitter och dricker limevatten men yttepytte honung i. Efter det blir det melon, hallon&blåbär med lite yoghurt, rostade mandel och linfrön.

Helt ärligt får vi se hur länge jag orkar denna "detox". Egentligen ska man hålla på i fyra dagar men jag längtar efter vanlig hederlig mat och styrketräning. Kör nog idag också och lite halvt imorgon. Hur som helst så har jag fått en bra start på viktnedgången :)

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0