Hör och häpna!

God eftermiddag! Kom hem från stan för ett tag sedan, har tagit det lite lungt här vid datorn en stund. Det var underbart att träffa Malin (som för övrigt snart åker till Frankrike i sex månader, som jag kommer sakna henne!), vi gick och tittade i lite affärer, skvallrade och sedan avslutade vi med att äta lunch ute på Tuna Park :)

Söta Malin är en liten och nätt tjej, så vi hoppade in på J store för att kika lite kläder, framför allt jeans. Lite synd tänkt jag, att jag bara kan ha tröjor i näst största eller största storleken, det vore ju underbart om jag kunde ha jeansen här inne också då de är mycket billigare på "barnavdelningen". Trots det så tog jag upp ett par jeans i storleken 170 och konstaterade att jag borde kunna ha jeansen med tanke på att jag är 168cm lång men jag gissar på att jag får upp dem till under rumpan. Sagt och lovat så hoppade jag in och provade jeansen skrattandes. Och nu till den förvånade biten, jag fick på mig jeansen! Dem satt till och med ganska bra och jag funderar på att köpa dem (måste bara höra med Johan först)  :D Ibland blir man glatt överraskad!


Jag och Malin 2005!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå höra med Johan?? Behöver du hans åsikt för att kunna handla kläder du tycker om?



2008-09-11 @ 08:06:47
Postat av: Anonym

Haha, styrd? Neej

2008-09-11 @ 08:53:48
Postat av: Weronica

Jag tror att hon syftar på deras gemensamma ekonomi?

2008-09-11 @ 09:19:22
Postat av: Anonym

Och? Så bara för man har gemensam ekonomi ska man fråga om lov för ett par jeans?? Hallå, sjukt ju.. jag och min sambo har genemsam, vill man ha ett par jeans så köper man det, utan att fråga om lov. Löjligt ju.. Man behöver kanske inte köpa ngt för 5000 utan att kolla. Men ett par jeans, bara löjligt och patetiskt..

2008-09-11 @ 13:39:35
Postat av: Sandra & Johan svarar

Du som skrev första och senaste kommentaren, skärp dig idiot! Sluta kommentera i vår blogg, du har ändå aldrig något trevligt att säga "T."!



Vår relation är allt annat än sjuk, vi respekterar varandra och älskar varandra och vi båda anser att man faktiskt kan fråga först innan man bara köper.



MEN den här gången handlade det inte ens om att kolla ekonomin. Jeansen satt "ganska bra" som jag skrev, och jag skulle bara höra efter vad Johan allmänt tyckte om jeansen, för att jag inte var 100% på vad jag tyckte.



Så nästa gång, uttala dig inte. Och snälla, vi beeer dig, sluta läs vår blogg!

2008-09-11 @ 14:13:49
URL: http://ungsambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0