Let's work, work

Ny dag, ny månad, nya tag!

Idag är jag nästan (!) ledig! Jobbar bara några timmar i eftermiddag, men det ska på pekas att jag har gjort det igen. Förut jobbade jag 41 dagar i sträck och även om jag inte fått ihop lika många dagar nu, så är det här i alla fall min 14:onde dag i sträck och tacka räcker det.

Idag har jag tänkt att hinna med en del, lite viktiga saker.
- Ringa lönekontoret
- Skriva CV och söka ett jobb
- Tvätta & diska
- Gå en promenad
- Skriva en lista över saker som behövs göras/köpas
- Prata bil med mamma & pappa
- Göra ansiktsmask (det är viktigt att ta hand om sig själv ;)

Ska börja med frukost, får se vad det blir :) Ha en bra dag!
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej! Vad kul att du har börjat skriva lite mer nu, jag gillar eran blogg o då är det kul att ni uppdaterar lite oftare :) hade bra! o du, unna dig lite ledighet också :)

2008-09-01 @ 09:46:06
Postat av: Vicky

SV: Ja men i veckan kan jag! vilken dag passar dig bäst? Vi kan ju ses på stan och ta en fika eller nått :) <3

2008-09-01 @ 15:15:57
URL: http://vycki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0