Nya tag med energi

Idag fick vi vår diskmaskin inkopplad, vilken lättnad! Mamma och pappa kom förbi och hjälpte till. Är redan inne på andra laddningen, riktigt skönt. Idag har jag även plockat lite tvätt och papper, ska verkligen försöka höststäda och rensa. Ikväll när Johan kommer hem från jobbet blir det pizza, men sen är det stopp. Nu ska det allt bli ordning och reda, inte bara i hemmet utan på pengar, träning, mat och bilarna. Jag kommer, med start imorgon, köra en fruktkur i tre dagar som start på min höst. Johan är duktig och fortsätter med sitt stenhårda tränande och bulkande.

Om mindre än en månad fyller min sötnos 20 år och blir ett år äldre än mig ;) Och på tisdag har vi bott tillsammans i ett helt år. Jag hänger knappt med i svängarna. 19 år och jag har sambo, jobb, lägenhet, bil och mer därtill. Ja, för det är verkligen inte så att vi har "det sämsta" av allt, så som det kan vara när man är ung. Lite billigare bil, lite ostabilare förhållande, lite färre och billigare möbler. Nej, istället har vi en fin ganska ny bil, fint i lägenheten, bra jobb (särskilt Johan) och vi är stabila som stål tillsammans. Jag ser ljust på min morgondag och framtid :)

/ Sandra - Bortskämd med kärlek har jag alltid varit  <3

Kommentarer
Postat av: Jenny Widebeck

Hejj!



Du hörru, seriöst, vi börjar spara pengar nu och sen åker vi och firar nyår i paris med Malle Balle och Hannah. Flygbiljetten är jättebillig om man köper från Ryanair långt i förväg. Och kan vi inte bo i deras familjer (vilket vi kanske inte kan räkna med) kan vi ju dela ett biligt rum på ett vandrarhem. Fundera och hör av dig. Jag är jättetaggad och reser nog även utan ressällskap om jag måste, men det vore ju skitkul!

2008-09-15 @ 15:46:29
URL: http://www.goldenfriends.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0