Idag skall här städas

Hej! Och hejdå sommar? Vädret ser inte lika fint ut som de senaste dagarna, så jag antar att det får bli en hel hemmastäddag så det är fint till helgen. Dessutom har vi ju köpt lite nytt som vill upp, fast då ska det vara städat! Men allra först blir det lite träning i löparspåret! Gårkvällen hos Johans mamma Tove var trevlig och vi fick jättegod mat. Efter att vi hade ätit kollade vi på "Click" och hade en skön kväll på soffan.

Måste rätta en sak från mitt inlägg igår, Glädjerus. Jag väger inte 3,5kg mindre, det är 4,5kg.. Vet inte riktigt hur jag räknade igår egentligen, hehe. Måste även passa på att tacka för kommentarerna på det inlägget.

Ska bege mig ut nu, vi hörs nog mer under dagen!
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0